Často kladené dotazy - FAQ
Odpovědi na Vaše dotazy z „hnědé schránky”
Hnědá schránka je umístěna vlevo od schodů do patra v přízemí hlavní budovy na Hradištku, a slouží k vkládání dotazů, přání a připomínek na vedení ČMSCH, a.s.
1. Co mám dělat s dopisem s informací o změně přihlašování přes Autentizační autoritu?
Projděte si seznam uživatelů v Příloze č. 1, která je součástí dopisu
- Pokud je v něm uveden uživatel, který u Vás již nepracuje, nebo již nemá mít přístup k dané aplikaci, pak použijte formulář Upřesnění k uživatelským účtům.
- Do sloupce Aplikace, uveďte název aplikace, ke které se uvedené změny vztahují a Stávající uživatelské jméno a zaškrtněte pole Zrušit přístup.
- Pokud u záznamu uživatele není uvedeno jméno, příjmení nebo e-mail uživatele, pak použijte formulář Upřesnění k uživatelským účtům.
- Do sloupce Aplikace, uveďte název aplikace, ke které se uvedené změny vztahují a Stávající uživatelské jméno a doplňte chybějící údaje (jméno a příjmení nebo e-mail).
- elektronicky na info@eskot.cz nebo
- poštou na adresu PLEMDAT s.r.o., provozní oddělení, Benešovská 123, 252 09 Hradištko
2. Jak mám zažádat o nový uživatelský účet?
O založení účtu k přístupu do aplikací: eSkot, Databáze plemenic, Přístup k datům a Inspektor se žádá prostřednictvím formuláře Žádost o ověřený přístup do aplikací ČMSCH, a.s.
3. Musím žádat o každý účet na samostatné žádosti?
Pokud žádáte o shodné přístupy pro více uživatelů najednou, uveďte údaje uživatelů do přílohy č. 4 v Žádosti o ověřený přístup do aplikací ČMSCH, a.s.4. Jak mám zažádat o deaktivaci (zrušení) uživatelských přístupů?
O zrušení uživatelského účtu (kompletní zrušení přístupu do všech aplikací) se žádá prostřednictvím formuláře Žádost o deaktivaci přístupu k aplikacím ČMSCH, a.s.
5. Jak mám zažádat o změnu přístupu uživatele?
Pokud potřebujete rozšířit přístup do další aplikace (nebo datové sekce) u již registrovaného uživatele, použijte Žádost o ověřený přístup do aplikací ČMSCH, a.s., kde uvedete uživatelské jméno uživatele a v žádosti vyplníte celé aktuálně nově požadované nastavení přístupu.6. Kam mám podat žádost o přístup?
Způsoby podání žádostí jsou uvedeny v dokumentu: Závazná pravidla registrace uživatelských účtů pro přístup do aplikací ČMSCH, a.s.Rekapitulace:
- zasláním žádosti s elektronickým podpisem do mailové schránky: info@eskot.cz, elektronický podpis musí patřit subjektu, který o účet žádá
- zasláním žádosti do datové schránky společnosti Plemdat, s.r.o.: axntmuy, žádost musí být odeslána z datové schránky subjektu, který o účet žádá
- žádost lze předat i osobně na některém z kontaktních pracovišť:
- regionální pracoviště ÚE
- provozní oddělení Plemdat, s.r.o. (Benešovská 123, 252 09 Hradištko)
- Svaz chovatelů českého strakatého skotu (Radešínská Svratka 193, 592 33 Radešínská Svratka)
- platného občanského průkazu nebo
- platného pasu
- o účet ve vztahu k fyzické osobě žádá i pro jinou osobu daná fyzická osoba
- o účet ve vztahu k právnické osobě žádá statutární orgán subjektu (doložení výpisem z obchodního rejstříku) nebo osoba s plnou mocí od statutárního orgánu
Způsoby podání žádostí po dobu trvání krizových opatření vlády
Způsoby podání žádostí jsou uvedeny v Závazných pravidlech.
Po dobu trvání krizových opatření vlády vedoucích ke zpřísnění volného pohybu osob, je možné žádost o přístup zaslat do mailové schránky info@eskot.cz i bez elektronického podpisu subjektu, který o přístupy žádá.
V souvislosti s tím není třeba žádosti předávat osobně na kontaktních pracovištích.